måndag 18 augusti 2014

Rostning!

Nytt blir gammalt och rostigt


Det här är kul. Eftersom jag älskar rostiga saker så går jag riktigt igång på den här tekniken.
Här har jag köpt ljusstakar och dekorationsäpple och päron som är gjutna, men så vill jag inte ha dom, jag vill att de ska vara rostiga.

Köpte två lampor på loppis i plåt, som man ska sätta på väggen, typ sänglampor. Och jag hade en lampfot i porslin som jag tänkte kasta men de här tre delarna ska även dom bli av järn som rostat.

Här är de en liten bit på väg....

Det blev en ljusstake som blev färdig för färgen tog slut så jag måste beställa hem mer. Men nu finns inget spår av att det har varit en ljusstake gjuten av cement. Nej nu är det en rostig järnljusstake.

Fler bilder kommer på det andra när jag kommit så långt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar