onsdag 20 mars 2013

Problem för att lämna kommentar???

Ni som har haft problem för att lämna kommentar
på min blogg.
Prova följande:

Välj alltid under kommentaren, anonym eller namn om du inte har google-konto.

Om du ändå inte lyckas, prova med att gå in på bloggen utan att göra det via facebook.

Vissa kan inte kommentera från sin telefon, utan måste göra det från sin dator.

Hoppas du får med ditt namn om du vill vara med och vinna!!

Om du ändå inte skulle lyckas, skicka på min mail eller facebook, så lägger jag in ditt namn.

Lycka till
Sara

2 kommentarer:

  1. Jag har provat att kommentera, men jag skriver igen utifall det första inte syns. Ha en fortsatt bra dag / kram Anna Karin Bodell

    SvaraRadera
  2. Bra Anna-Karin.
    För din förra kommentar finns inte. Är det fler som saknar sina inlägg så prova igen. Ni ska se dom direkt om det funkar.
    Jag kunde inte heller kommentera från telefon.
    Kram sara

    SvaraRadera