onsdag 27 mars 2013

Prenumeration

Minns ni när man var barn och man väntade ivrigt på att Kalle/Bamsetidningen skulle dimpa ner i postlådan? Eller när man i tonåren väntade på Mitt Livs Novell och Starlet, eller ni kanske läste Buster? 
Känslan som barn när man vet att det kommer nått i postlådan 1gång i månaden (eller veckan) är väldigt spännande och lyxigt, men behöver inte kosta speciellt mycket. 

Nu kan man prenumerera på virkade bakverk till sina, eller andras små här hos mig. Man väljer själv vilken summa i månaden eller i veckan man vill lägga och hur man vill ha det levererat. Allt på en gång eller kanske en grej i veckan.  Som sagt du väljer helt själv hur du vill ha det. Vill man ha en 25kronors kaka i veckan (eller månaden) så går det jättebra. Och vill man lägga en större summa än det så går det också bra. Det finns inga minimum eller maxsummor. Porto tillkommer naturligtvis. 

Detta är även ett tips till mor- och farföräldrar, fastrar, mostrar, farbröder... Ja listan kan göras lång :)

Kanske ett tips till födelsedagen, dopdagen eller till jul?.

Ta kontakt med mig via mailen om du har funderingar eller är intresserad.



2 kommentarer:

  1. Hej Sara
    Hur gör jag om jag vill ha liten överraskning till barnen 1gång i månaden för typ 100kr nåt gott bakverk:) eller frukt/glass? Med vänlig hälsning, Therese (Ottilia och Abbe)

    SvaraRadera
  2. Hej
    Vad kul =)
    Man skriver till mig på mailen vad man vill ha för saker. När jag gjort dem, väger jag och meddelar pris för leveransen och prylarna. När pengarna kommit in på konto skickar jag dom. Man kan ju skriva nytt för varje månad så man får precis de man vill ha hela tiden.
    Har du fler funderingar så maila bara på sara@ockelbobegravningsbyra.se
    Ha det gott
    Kram
    Sara

    SvaraRadera