torsdag 16 juli 2015

jAg Är TiLLbAka :)

Jag är nu tillbaka igen :)

Med massor av energi och hela 10 kg lättare eller rättare sagt 14 kg sedan jag började i julas. 
Jag har nu tränat på med PT sedan februari och även varit med i en tävling på Må bättre. Under tävlingstiden blev det ca 10 timmar träning i veckan och nu går jag tillbaka till den normala träningen på ca 5-6 timmar i veckan.
Det roligaste är nog ändå att min metabola ålder som var hela 63 år när jag började och är nu nere på 46 år. Yyyiiiiihaaa där är jag stolt. Jag som kämpat att komma under min egen ålder och där är jag nu :) så himla stolt. 
Jag kan säga att jag är mäkta förvånad för jag har inte känt att jag inte vill åka ner till gymmet och tränat utan bara ser fram emot varje gång. 
Bjuder på en kärlekens bild från en av mina dagar med min smoothies. Den ger inte bara bra näring under dagen utan även kärlek med ett hjärta i locket.


Kram på er där ute och ge er själva det bästa ni kan få med bra kost och motion, det är vi alla värda!!!

1 kommentar: