torsdag 23 januari 2014

Dopgåva

I helgen var vi på barndop



Det är ju bara så gött att få gå på barndop,
och hur roligt är det inte att fixa och trixa innan man kommer iväg =)  Älskar´t



Lilla Stina Emy fick en bok av Tina Ahlin. Svenska barnvisor. En bok jag varmt kan rekommendera. Massor av barnsånger och man väljer vilken man vill sjunga så trycker man bara på knappen så spelar Tina och man får själv sjunga. Underbar!!

Sen fick Stina ett kort som vi gjort själva, på fyra sidor. Bara synd att jag glömde fota det när jag satt ihop alla sidor. Glömde även att knäppa på sista sidan där alla våra namn stod.


Men här är första sidan som sen också knöts ihop med de andra sidorna så samma snöre som är på paketet knöt jag två rosetter i vänster sida. 




Här är ett äppelträd gjort av knappar. Vilket betyder att Stina ska köpa sig ett äppelträd med goda äpplen på.

Här sitter pengarna till trädet. Och tyvärr då så missade jag sista sidan som bestod av svart botten med rivet gråpappsark med bruna kanter (lika som hjärtat) påklistrat över nästan hela sidan och med alla våra namn.

Stort lycka till i livet lilla Kusinan och jag önskar dig allt gott.
Kom bara ihåg att ta för dig av livet och lev det fullt ut, det är bara ditt.
Kram från Mamsin  Sara

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar