torsdag 28 februari 2013

Försäljning hos Systerysters Café


Försäljning hos Systerysters Café

Ja, nu har jag varit iväg med lite grejor till Systerysters Café i Hille, Gävle.

För i morgon öppnar dom portarna igen.






Men nu måste här göras grejor mest hela tiden för det var inte mycket som hann bli klart.

Så himla mysigt ställe, längtar verkligen till man kan sitta i trädgården med en fika, men jag kommer att fika där många gånger innan dess. =)


Som jag skrev på visitkorten...
                      Idag är idag, min favoritdag =)

2 kommentarer:

  1. Men Sara vilka fantastiskt vackra saker du gör!!! Jag älskar Syster ysters café, åker ofta med barnen. Stor kram till dig!!!

    SvaraRadera
  2. Hej Tessan
    Tack, tack =)
    Ja, det är så mysigt där ute, stor kram till dig oxå.
    Hoppas vi kan ta en lunch snart igen
    Kram till dej och de dina <3

    SvaraRadera