tisdag 4 december 2012

Födelsedagsbricka och julbricka

Bricka att ha till frukost-på-sängen när någon fyller år






 

 


eller välj själv vad du vill ha din bricka till.
Kanske ett foto eller något annat personligt.
Snart kommer en bild till på ett förslag som man kan ha som födelsedagsbricka eller oxå bara så där ändå till någon som är omtyckt och speciell..... bild kommer.....



Men här en bild på en julbricka att ha till glöggen eller bara att ställa ljus på

 

 

 
Brickor 120:-  
Ha de gött

4 kommentarer:

  1. Jag blir alltid lika glad över att se alla dina inlägg. Du är bara för bäst. Och brickan med orden du vet väl om att du är världefull.. Jag bara älskar den. Köper den direkt :)

    SvaraRadera
  2. Men så fina!

    Hur många psalmböcker har du nallat =D

    SvaraRadera
  3. Tack tack =)

    Jag kan lägga undan den här till dig om det är den du vill ha Annika. Vill du ha en på annat vis så gör jag en ny till dej bara.

    Hehehe Sus, bara en, jag kopierar ;)

    SvaraRadera