lördag 24 november 2012

Nygräddat

En plåt bullar klar
och ingen är bränd, bra jobbat =)


Smaklig spis




Några rosor klara, som snart skall användas,
bilder kommer..........


Blev lite klart idag ialla fall. Började dagen som vilken lördag som helst, melodikrysset och frukost, härliga lördag =)  Sen ner till mor för att låna hennes skrivare, tack tack, eftersom bilderna inte blir bra från vår. Men krångel krångel, tid tog de :/

 Passade på att handla en del på auktionshallen oxå. Yiiiihhhhaa vilket fint fynd jag gjorde..... måste bara in på panduro en sväng så ska ni snart få se nåt gulligt, om jag lyckas.

Kom ihåg det är bara döda fiskar som följer med strömmen.

Tjing å kul att så många kollar min blogg
vore bara lite kul att veta vilka ni är.

2 kommentarer:

  1. Ja, jag är ju en av Dina fans. Men det har jag ju alltid varit!!!

    SvaraRadera
  2. =) vilken tur att man har EN sån f-n va glad ja blir =) sen vet du väl att det är ömsesidigt. <3

    SvaraRadera